Skaluj obsługę klienta i doradztwo dzięki wideokonsultacjom!
Dzięki wideodoradztwu friendlyway możesz oferować osobisty czat wideo i eksperckie doradztwo klientom, gościom i odwiedzającym w wielu lokalizacjach.

Tak prosta jest wideokonsultacja z friendlyway
Platforma friendlyway w chmurze umożliwia centralne udostępnianie osobistych konsultacji i wsparcia wideo w wielu lokalizacjach. W ten sposób odciążasz swoje zespoły, jednocześnie zapewniając klientom i gościom najwyższy poziom obsługi i komfort. Nasza aplikacja do wideoczatu może być elastycznie dostosowana do wymagań każdej firmy lub organizacji.

Osobiście i kompetentnie
Wideokonsultacje friendlyway umożliwiają Twoim grupom docelowym szybkie i szczegółowe uzyskanie odpowiedzi na pytania. Znacząco skracają się czasy oczekiwania i zmniejszają niejasności.

Ekspercka wiedza dostępna wszędzie
Dzięki wideokonsultacjom friendlyway zespół ekspertów może obsługiwać wiele lokalizacji jednocześnie. Na przykład złożone, indywidualne pytania w handlu specjalistycznym mogą być rozwiązywane centralnie, bez konieczności fizycznej obecności specjalisty w każdej placówce.

Szybka pomoc w razie potrzeby
Dzięki wideokonsultacjom klienci, odwiedzający i goście mogą szybko uzyskać wsparcie w przypadku pytań i problemów – w marketach budowlanych i specjalistycznych, w oddziałach banków i ubezpieczycieli, czy w komunikacji publicznej. Jednocześnie recepcje, działy obsługi i doradztwa są skutecznie odciążane, a zasoby optymalnie wykorzystywane.

Sam wideoczat lub w połączeniu z interaktywnymi menu serwisowymi
Bezpośrednie, osobiste wsparcie nie zawsze jest potrzebne. Odpowiedzi na proste, powtarzające się pytania mogą być udzielane za pomocą inteligentnie zorganizowanych interaktywnych menu dostępnych w kioskach samoobsługowych.



Future-Tech na platformie friendlyway Cloud: nasi asystenci AI odpowiadają na pytania Twoich klientów, gości i odwiedzających, zapewniając zupełnie nową jakość obsługi.
Możesz szybko i łatwo wytrenować swojego asystenta AI za pomocą jego zasobów wiedzy – bez potrzeby posiadania technicznej wiedzy czy umiejętności programistycznych.

Zarejestruj się tutaj, aby uzyskać bezpłatne demo i konsultacje!
Pracownik skontaktuje się z Tobą wkrótce po przesłaniu formularza kontaktowego.

Najczęściej zadawane pytania
Czym jest wideodoradztwo?
Wideodoradztwo umożliwia osobiste wsparcie poprzez czat wideo, bez konieczności fizycznej obecności doradcy na miejscu.
W jaki sposób wideodoradztwo pomaga mi lepiej wykorzystać zasoby personalne?
Dzięki innowacyjnej technologii wideodoradztwa pracownicy mogą zdalnie prowadzić osobiste konsultacje i wspierać klientów, gości lub odwiedzających. W ten sposób firmy mogą centralnie organizować wiedzę ekspercką i usługi oraz udostępniać je w wielu lokalizacjach.
Czy mogę dostosować doświadczenie odwiedzających za pomocą cyfrowego rozwiązania wideodoradztwa?
Tak, wideodoradztwo friendlyway pozwala indywidualnie dopasować menu i wygląd interfejsu do potrzeb Twojej firmy.
Czego potrzebuję, aby korzystać z wideodoradztwa friendlyway?
Do naszej usługi wideodoradztwa potrzebne są stabilne łącze internetowe, oprogramowanie friendlyway oraz kiosk z kamerą, mikrofonem i głośnikami. Nadają się do tego zarówno małe mobilne modele biurkowe, takie jak nowy friendlyway Counter 12, jak i duże, stacjonarne totemy, np. friendlyway Impress 43.
Czy wideodoradztwo friendlyway nadaje się dla firm każdej wielkości?
Zdecydowanie tak! Nasze rozwiązanie jest skalowalne i elastyczne. Sprawdza się w firmach każdej wielkości i branży. W rzeczywistości to właśnie mniejsze przedsiębiorstwa mogą szczególnie skorzystać z centralnej obsługi klientów, gości i odwiedzających, ponieważ mogą w ten sposób optymalnie wykorzystać swoje ograniczone zasoby.