Skaluj obsługę klienta i doradztwo dzięki wideokonsultacjom!

Dzięki wideodoradztwu friendlyway możesz oferować osobisty czat wideo i eksperckie doradztwo klientom, gościom i odwiedzającym w wielu lokalizacjach.

Tak prosta jest wideokonsultacja z friendlyway

Platforma friendlyway w chmurze umożliwia centralne udostępnianie osobistych konsultacji i wsparcia wideo w wielu lokalizacjach. W ten sposób odciążasz swoje zespoły, jednocześnie zapewniając klientom i gościom najwyższy poziom obsługi i komfort. Nasza aplikacja do wideoczatu może być elastycznie dostosowana do wymagań każdej firmy lub organizacji.

Osobiście i kompetentnie

Osobiście i kompetentnie

Wideokonsultacje friendlyway umożliwiają Twoim grupom docelowym szybkie i szczegółowe uzyskanie odpowiedzi na pytania. Znacząco skracają się czasy oczekiwania i zmniejszają niejasności.

Ekspercka wiedza dostępna wszędzie

Ekspercka wiedza dostępna wszędzie

Dzięki wideokonsultacjom friendlyway zespół ekspertów może obsługiwać wiele lokalizacji jednocześnie. Na przykład złożone, indywidualne pytania w handlu specjalistycznym mogą być rozwiązywane centralnie, bez konieczności fizycznej obecności specjalisty w każdej placówce.

Szybka pomoc w razie potrzeby

Szybka pomoc w razie potrzeby

Dzięki wideokonsultacjom klienci, odwiedzający i goście mogą szybko uzyskać wsparcie w przypadku pytań i problemów – w marketach budowlanych i specjalistycznych, w oddziałach banków i ubezpieczycieli, czy w komunikacji publicznej. Jednocześnie recepcje, działy obsługi i doradztwa są skutecznie odciążane, a zasoby optymalnie wykorzystywane.

Sam wideoczat lub w połączeniu z interaktywnymi menu serwisowymi

Sam wideoczat lub w połączeniu z interaktywnymi menu serwisowymi

Bezpośrednie, osobiste wsparcie nie zawsze jest potrzebne. Odpowiedzi na proste, powtarzające się pytania mogą być udzielane za pomocą inteligentnie zorganizowanych interaktywnych menu dostępnych w kioskach samoobsługowych.

Dla kogo jest odpowiednie to oprogramowanie?

Firmy handlowe

Klienci sklepów detalicznych i specjalistycznych często mają indywidualne pytania, na które odpowiedzi może udzielić tylko ekspert. Aby zapewnić taką obsługę, różni specjaliści musieliby być stale obecni w placówce, co często nie jest  możliwe. Optymalnym rozwiązaniem jest stworzenie centralnego zespołu ekspertów, który w razie potrzeby będzie wspierał klientów we wszystkich oddziałach. Umożliwia to nowoczesne oprogramowanie do wideodoradztwa.

Banki i towarzystwa ubezpieczeniowe

Banki i ubezpieczyciele mogą dzięki wideodoradztwu oferować swoim klientom szybkie i kompetentne wsparcie we wszystkich oddziałach. Jest to szczególnie przydatne w przypadku specyficznych pytań finansowych lub ubezpieczeniowych, które wymagają specjalistycznej wiedzy. Dzięki temu, że nie ma komunikacji z osobami trzecimi, klienci mogą liczyć na pełną ochronę danych, co w sektorze finansowym ma szczególne znaczenie. Zapytania mogą być rejestrowane w istniejącym systemie CRM, co pozwala na bieżąco poprawiać jakość świadczonych usług.

Przedsiębiorstwa transportu publicznego

Oprogramowanie sprawdza się również w transporcie publicznym, ponieważ właśnie tam potrzebna jest szybka pomoc w przypadku pytań i problemów. Na przykład użytkownicy mogą szybko znaleźć rozkład jazdy, wyświetlić mapę komunikacyjną czy zaplanować trasę. Taka pomoc może znacząco poprawić obsługę klienta i satysfakcję użytkowników.

Bezpieczeństwo danych w pakiecie

Przetwarzanie danych w ramach wideodoradztwa friendlyway spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa i odbywa się zgodnie z RODO. Wszystkie usługi wideodoradztwa są hostowane na serwerach w Niemczech i regularnie aktualizowane, aby spełniały najnowsze standardy bezpieczeństwa.

Co sprawia, że wideodoradztwo friendlyway jest dla Ciebie najlepszym wyborem?

friendlyway łączy ponad 25 lat doświadczenia z najnowszymi technologiami, aby tworzyć najlepsze rozwiązania w branży

Bezpieczeństwo danych
Bezpieczeństwo danych

Szyfrowane przechowywanie danych odwiedzających, hosting w Niemczech, monitorowanie i kontrola 24/7

Wysoka elastyczność
Wysoka elastyczność

Konfigurowalne pola check-in, szablony identyfikatorów i umów; złożone przepływy pracy (workflows), indywidualne logotypy i kolory

Integracje
Integracje

Łatwa integracja platformy z innym sprzętem i oprogramowaniem

Zamów swoją indywidualną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.

Korzystaj z wideodoradztwa friendlyway na kioskach lub tabletach

Korzystaj z wideodoradztwa friendlyway na kioskach lub tabletach

Oprogramowanie do wideodoradztwa – Tak to działa

Start
Start

Użytkownik wybiera temat swojego zapytania lub rejestruje się – na przykład podczas check-inu – przy kiosku, komputerze stacjonarnym lub tablecie. Po wyborze tematu i/lub rejestracji może wejść do pokoju wideoczatu.

Pierwsza konsultacja
Pierwsza konsultacja

Użytkownik łączy się bezpłatnie z doradcą i szybko otrzymuje szczegółową oraz osobistą odpowiedź od kompetentnego pracownika.

Wsparcie i szkolenie
Wsparcie i szkolenie

W przypadku problemów lub pytań użytkownik może skontaktować się z działem wsparcia technicznego friendlyway w przeglądarce internetowej. Usługa ta jest dostępna przez całą dobę.

NOWA FUNKCJA
Asystenci AI dla Twoich gości

Future-Tech na platformie friendlyway Cloud: nasi asystenci AI odpowiadają na pytania Twoich klientów, gości i odwiedzających, zapewniając zupełnie nową jakość obsługi.

 Możesz szybko i łatwo wytrenować swojego asystenta AI za pomocą jego zasobów wiedzy – bez potrzeby posiadania technicznej wiedzy czy umiejętności programistycznych.

Odpowiedzi mówione i pisane w 196 językach
Odpowiedzi mówione i pisane w 196 językach
Wybierz spośród 20 wideo-awatarów i głosów lub stwórz własnego awatara
Wybierz spośród 20 wideo-awatarów i głosów lub stwórz własnego awatara
Dostępni przez całą dobę na wszystkich ekranach i kioskach
Dostępni przez całą dobę na wszystkich ekranach i kioskach
Asystenci AI dla Twoich gości

Firmy odnoszące sukcesy na całym świecie ufają friendlyway.

Rozpocznij i Ty nową erę doradztwa!

300K+

Wizyt obsługiwanych co miesiąc przez naszą platformę

500+

Klientów w 69 krajach

24/7

Nieprzerwany i bezpieczny dostęp do wszystkich lokalizacji

Zarejestruj się tutaj, aby uzyskać bezpłatne demo i konsultacje!

Pracownik skontaktuje się z Tobą wkrótce po przesłaniu formularza kontaktowego.

Soeren Seybert
Soeren Seybert
Szef sprzedaży, friendlyway

Najczęściej zadawane pytania

Czym jest wideodoradztwo?

Wideodoradztwo umożliwia osobiste wsparcie poprzez czat wideo, bez konieczności fizycznej obecności doradcy na miejscu.

W jaki sposób wideodoradztwo pomaga mi lepiej wykorzystać zasoby personalne?

Dzięki innowacyjnej technologii wideodoradztwa pracownicy mogą zdalnie prowadzić osobiste konsultacje i wspierać klientów, gości lub odwiedzających. W ten sposób firmy mogą centralnie organizować wiedzę ekspercką i usługi oraz udostępniać je w wielu lokalizacjach.

Czy mogę dostosować doświadczenie odwiedzających za pomocą cyfrowego rozwiązania wideodoradztwa?

Tak, wideodoradztwo friendlyway pozwala indywidualnie dopasować menu i wygląd interfejsu do potrzeb Twojej firmy.

Czego potrzebuję, aby korzystać z wideodoradztwa friendlyway?

Do naszej usługi wideodoradztwa potrzebne są stabilne łącze internetowe, oprogramowanie friendlyway oraz kiosk z kamerą, mikrofonem i głośnikami. Nadają się do tego zarówno małe mobilne modele biurkowe, takie jak nowy friendlyway Counter 12, jak i duże, stacjonarne totemy, np. friendlyway Impress 43.

Czy wideodoradztwo friendlyway nadaje się dla firm każdej wielkości?

Zdecydowanie tak! Nasze rozwiązanie jest skalowalne i elastyczne. Sprawdza się w firmach każdej wielkości i branży. W rzeczywistości to właśnie mniejsze przedsiębiorstwa mogą szczególnie skorzystać z centralnej obsługi klientów, gości i odwiedzających, ponieważ mogą w ten sposób optymalnie wykorzystać swoje ograniczone zasoby.