Interaktywne terminale dla turystyki w Achensee – friendlyway

Moduły friendlyway
– Platforma chmurowa i zarządzanie kioskami
– Zarządzanie treścią
– Wayfinding
– Asystent wideo/audio
Sprzęt w zakresie
3 kioski
6 wyświetlaczy naściennych
70 niestandardowych wyświetlaczy należących do klienta
Przemysł
Gościnność
Turystyka
Lokalizacja klienta
Austria

Profil klienta

Region Achensee, położony w samym sercu Tyrolu, jest jednym z najpopularniejszych całorocznych miejsc turystycznych w Austrii, znanym z turystyki pieszej, narciarstwa, gór, wspaniałych jezior i uroczych wiosek. Region utrzymuje jeden z najwyższych wskaźników obłożenia hoteli w Tyrolu, z ponad 195 dniami pełnego obłożenia. Achensee Tourism służy jako oficjalny organ turystyczny regionu i centrum powitalne – witając turystów w regionie i zapewniając szeroki zakres usług informacyjnych dla odwiedzających.

Wyzwanie

Dziesiątki tysięcy odwiedzających każdego roku zjeżdża do różnych wiosek i atrakcji na świeżym powietrzu w Achensee – Achensee Tourism potrzebowało nowoczesnego, cyfrowego rozwiązania, które pomogłoby powitać, poinformować i poprowadzić odwiedzających przez cały ich pobyt w regionie.

Wraz z rosnącą liczbą odwiedzających, zespół Achensee Tourism poszukiwał rozwiązania, które umożliwiłoby lepsze, nowoczesne doświadczenia odwiedzających poprzez dostarczanie im informacji opartych na lokalizacji w czasie rzeczywistym:

  • Wolne miejsca hotelowe
  • Opcje transportu publicznego
  • Pogoda
  • Szlaki turystyczne
  • Mapy z lokalnymi punktami zainteresowania
  • Kampanie i promocje lokalnych i partnerskich firm
  • Dodatkowe usługi dostępne dla odwiedzających za pośrednictwem interaktywnych oznakowań cyfrowych umieszczonych w kluczowych miejscach w całym regionie

Jako specjalną cechę rozwiązania, Achensee Tourism wymagało zoptymalizowanego procesu obsługi odwiedzających – umożliwiającego natychmiastowe reagowanie na prośby i pytania odwiedzających za pośrednictwem połączeń audio / wideo z dedykowanych kiosków samoobsługowych.

Pożądane rozwiązanie stałoby się podstawą zoptymalizowanych procesów biznesowych – umożliwiając lepszą i bardziej znormalizowaną obsługę klienta, lepsze doświadczenia odwiedzających, a także usprawnione operacje dla zespołów zaplecza lokalnych firm Achensee.

Kluczowe wskaźniki wydajności projektu
24/7
usługi wsparcia klienta
2-krotna poprawa
w kosztach operacyjnych dla zespołów obsługi klienta
Ponad 1,6 mln
zadowolonych odwiedzających rocznie

Główne cele biznesowe

Głównym celem klienta było wykorzystanie wspólnego oprogramowania i systemu digital signage do witania, informowania i prowadzenia odwiedzających w różnych często odwiedzanych miejscach i punktach zainteresowania w regionie Achensee – zapewniając nowoczesne, angażujące i pomocne doświadczenia dla odwiedzających.

Achensee Tourism chciała osiągnąć następujące cele biznesowe:

  • Poprawa obsługi klienta poprzez wdrożenie platformy nowej generacji z interaktywnym zarządzaniem treścią, nawigacją dla odwiedzających i funkcjami asystenta wideo w czasie rzeczywistym
  • Zwiększenie potencjału sprzedaży krzyżowej i rezerwacji poprzez strukturyzację i promocję ważnych treści sprzedażowych oraz zwiększenie świadomości odwiedzających
  • Optymalizacja kosztów operacyjnych poprzez redukcję/automatyzację funkcji ręcznych i standaryzację procesów
  • Optymalizacja kosztów personelu

Wybór klienta - friendlyway

Po rozważeniu różnych dostawców, Achensee Tourism wybrało friendlyway jako wyłącznego partnera w zakresie rozwiązań, ze względu na spełnienie przez friendlyway następujących wymagań projektowych i partnerskich:

  • Niemiecki dostawca kompleksowego oprogramowania i rozwiązań sprzętowych
  • Dziesięciolecia doświadczenia w opracowywaniu i wdrażaniu wiodących w branży rozwiązań digital signage i kiosków
  • Zdolność do dostarczania gotowych rozwiązań, przy jednoczesnej możliwości opracowania niestandardowego sprzętu i oprogramowania w oparciu o potrzeby klienta
  • Platforma oparta na chmurze zdolna do tworzenia i dostarczania szerokiej gamy nowoczesnych i angażujących doświadczeń dla odwiedzających – wayfinding, informacje w czasie rzeczywistym, połączenia wideo i audio oraz niestandardowe treści
  • Oprogramowanie i sprzęt gotowe do integracji
  • Pierwszorzędna sieć rozproszonych partnerów
Ponad 25 000 urządzeń wdrożonych w 70 krajach

Rozwiązanie

Zakres projektu dla Achensee Tourism obejmował wdrożenie następujących przyjaznych rozwiązań:

Regionalne usługi nawigacyjne i informacyjne zabezpieczone przed ingerencją z zewnątrz

Odporne na warunki atmosferyczne i zabezpieczone przed manipulacją kioski zewnętrzne friendlyway są umieszczone w kluczowych punktach w całym regionie, aby pomóc odwiedzającym w następujących usługach:

  • Wskazówki, odnajdywanie drogi i nawigacja do atrakcji i punktów zainteresowania w całym regionie
  • Połączenia głosowe i wideo w czasie rzeczywistym z Centrum Turystycznym Achensee w celu uzyskania pomocy w zakresie informacji, pytań, atrakcji i rezerwacji
  • Wyszukiwanie i przeglądanie szczegółowych informacji na temat punktów zainteresowania, zakwaterowania, transportu i atrakcji w okolicy
  • Rezerwacje i rezerwacje
  • Powiadomienia i ogłoszenia
  • Aktualizacje i prognozy pogody w czasie rzeczywistym

Biuro Informacji Turystycznej Achenkirch | Kioski nawigacyjne i informacyjne

Centrum Informacji Turystycznej Achensee jest wyposażone w kiosk friendlyway Impress 43″ umożliwiający odwiedzającym:

  • Przeglądanie oferty usług ośrodków partnerskich
  • Otrzymywanie wskazówek do poruszania się po całym regionie za pomocą szerokoekranowej mapy z wyszczególnionymi atrakcjami
  • Wyszukiwanie i rezerwowanie wydarzeń, rezerwacji, restauracji i atrakcji w całym regionie
  • Wykonywanie natychmiastowych połączeń wideo z przedstawicielami call center

Obszar powitalny i sklep z pamiątkami | Digital Signage

Wiele rodzajów ekranów naściennych friendlyway służy do wyświetlania treści klienta, które są tworzone, publikowane i zarządzane zdalnie za pośrednictwem friendlyway Cloud Platform:

  • Reklamy
  • Odtwarzanie multimediów
  • Lokalne prognozy pogody w czasie rzeczywistym
  • Wytyczne, powiadomienia i ogłoszenia dla gości i pracowników

W kompleksie znajduje się kilka różnych budynków z licznymi wyświetlaczami friendlyway, z których wszystkie są zarządzane z centralnego źródła – friendlyway Cloud Platform.

Centrum rekreacyjne Atoll Achensee | Kioski nawigacyjne i informacyjne

Kompleks Achensee Recreation Center jest wyposażony w 2 kioski friendlyway Impress 43″ umożliwiające odwiedzającym:

  • Przeglądanie oferty usług partnerskich ośrodków wypoczynkowych
  • Otrzymywanie wskazówek do poruszania się po całym regionie za pomocą szerokoekranowej mapy z wyszczególnionymi atrakcjami
  • Wyszukiwanie i rezerwowanie wydarzeń, rezerwacji, restauracji i atrakcji na całym obszarze
  • Natychmiastowe połączenia wideo z przedstawicielami call center

Hotele i regionalne punkty zainteresowania | Nawigacja i informacje dla odwiedzających + kioski do połączeń wideo

Lobby hotelowe i obszary o dużym natężeniu ruchu w całym regionie Achensee są wyposażone w przyjazne kioski Impress 43″, zapewniające następujące funkcje:

  • Przeglądanie oferty usług hoteli, miejsc i atrakcji w regionie
  • Nawigacja i odnajdywanie drogi przez region, z wykorzystaniem szerokoekranowych map, aby zapewnić wskazówki dojazdu do wymienionych atrakcji
  • Rezerwacja wydarzeń i dokonywanie rezerwacji w różnych atrakcjach i restauracjach w okolicy

Kioski są wyposażone w wysokiej rozdzielczości, szerokoekranowe, najwyższej jakości ekrany dotykowe, sprzęt wideo i dźwiękowy, aby zapewnić odwiedzającym możliwość wykonywania połączeń wideo/głosowych w czasie rzeczywistym z Centrum Turystycznym Achensee.

Połączenia wideo z systemem automatycznego wybierania dla kiosków samoobsługowych

Jako specjalną funkcję, Achensee Tourism wykorzystuje nasz zautomatyzowany system połączeń wideo – zapewniając klientom natychmiastową, osobistą pomoc w każdym z przyjaznych kiosków Impress wyposażonych w funkcje wideo i audio.

Pozwala to odwiedzającym na natychmiastowe połączenie się z przedstawicielem call center w celu uzyskania pomocy informacyjnej, usług w czasie rzeczywistym, rezerwacji i ogólnych pytań.

Jeśli jeden z numerów jest niedostępny, system automatycznie wybiera inne numery z listy, aby natychmiast połączyć odwiedzającego z pracownikiem obsługi.

Kompleksowe rozwiązanie - Digital Signage, nawigacja i asystent wideo

Moduły oprogramowania friendlyway

Możesz łączyć i używać różnych modułów, aby zautomatyzować procesy, których potrzebujesz

Platforma chmurowa i zarządzanie kioskami
Platforma chmurowa i zarządzanie kioskami
Zarządzanie treścią
Zarządzanie treścią
Asystent audio/wideo
Asystent audio/wideo
Moduł odnajdywania drogi
Moduł odnajdywania drogi

friendlyway Cloud Platform: Jak to działa

9 ekranów, kiosków i urządzeń digital signage friendlyway oraz 70 ekranów naściennych należących do klientów, połączonych z platformą chmurową friendlyway, jest wykorzystywanych przez turystykę Achensee do dostarczania nowoczesnych, angażujących usług dla dużej liczby turystów, odwiedzających i gości w regionie Achensee. Korzystając z friendlyway, Achensee Tourism jest w stanie zarządzać całą flotą urządzeń digital signage – a także tworzyć, edytować, zarządzać i publikować wszystkie swoje treści zdalnie przez Internet za pomocą naszej scentralizowanej, kompleksowej platformy chmurowej.

Wspierane przez chmurę friendlyway

friendlyway Cloud Platform

Sukces

Jako oficjalny dostawca usług dla odwiedzających region Achensee, Achensee Tourism jest odpowiedzialna za witanie, informowanie i kierowanie dziesiątkami tysięcy odwiedzających rocznie – pomyślne wdrożenie tego projektu przez friendlyway zmieniło sposób, w jaki Achensee pełni swoją rolę dla niezliczonych odwiedzających region rocznie.

Wykorzystując nasz gotowy sprzęt i oprogramowanie digital signage, a także mając możliwość wdrażania niestandardowych rozwiązań, friendlyway był w stanie z powodzeniem dostarczyć pożądany system sprzętowo-programowy Achensee Tourism – zapewniając odwiedzającym i turystom regionu płynne, angażujące i interaktywne cyfrowe doświadczenia dla odwiedzających.

Po wdrożeniu kiosków digital signage friendlyway i podłączeniu niestandardowych ekranów naściennych, zasilanych przez friendlyway Cloud Platform, dodatkowe udane wyniki projektu obejmują:

  • Znaczna poprawa doświadczeń odwiedzających i klientów (CX) dzięki wdrożeniu rozwiązań sprzętowych i programowych friendlyway – zapewniających Achensee interaktywne zarządzanie treścią, nawigację odwiedzających i połączenia audio/wideo z obsługą klienta na żywo.
  • Zwiększony potencjał sprzedaży krzyżowej i wzrost liczby rezerwacji dzięki ustrukturyzowanym i promowanym treściom sprzedażowym, zwiększonej świadomości odwiedzających.
  • Optymalizacja kosztów operacyjnych poprzez redukcję i automatyzację procesów manualnych oraz standaryzację funkcji.
  • Zoptymalizowane koszty personelu i zwiększona produktywność pracowników.
  • Zdolność Achensee Tourism do zapewnienia odwiedzającym w pełni cyfrowych i angażujących treści.
  • Cyfrowy przewodnik, nawigacja i interaktywne mapy regionalne
  • Możliwość rezerwacji noclegów, rezerwacji, lokalnych wydarzeń i karnetów na atrakcje
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym, ogłoszenia i prognozy pogody dostarczane za pośrednictwem oznakowania i kiosków
  • Reklamy firm partnerskich wyświetlane na ekranach i sprzęcie kioskowym
  • Możliwość nawiązywania przez odwiedzających połączeń audio / wideo na żywo w kioskach w celu uzyskania natychmiastowej pomocy na żywo od przedstawicieli Achensee Tourism.
Kluczowe wskaźniki wydajności projektu
24/7
usługi wsparcia klienta
2-krotna poprawa
w kosztach operacyjnych dla zespołów obsługi klienta
Ponad 1,6 mln
zadowolonych odwiedzających rocznie

Kontakt

Wprowadź swoje dane kontaktowe i wszelkie inne szczegóły, które uważasz za ważne, abyśmy mogli Ci pomóc. Po przesłaniu formularza nasz zespół wkrótce się z Tobą skontaktuje.

Andre Shaurko
Sprzedaż i software product management
friendlyway PL