Cyfrowa brama dla ciężarówek – inteligentna kontrola dostępu nowej generacji
friendlyway VISITOR FLOW – samoobsługowy check-in i zautomatyzowana kontrola wjazdu dla sprawnego przepływu towarów


Chaos przy bramie zakładowej? Tak odzyskasz kontrolę
W logistyce na terenie zakładu kluczowe są płynne i oszczędzające czas procesy – przy zachowaniu maksymalnego bezpieczeństwa i wydajności.

Firmy oszczędzają czas i pieniądze
Efektywność w logistyce staje się coraz ważniejsza – dotyczy to również logistyki zakładowej. Oczekiwanie przed bramą zakładu kosztuje czas – zarówno wewnętrzne zespoły, jak i partnerów logistycznych.
Zameldź się tutaj na bezpłatną demonstrację i konsultację!
Pracownik skontaktuje się z Tobą wkrótce po przesłaniu formularza kontaktowego.

Jak działa samoobsługowy check-in dla kierowców ciężarówek?
Kierowcy rejestrują się samodzielnie za pomocą kodu QR, PIN-u lub aplikacji mobilnej. Ich dane osobowe i ID transportu są automatycznie weryfikowane, a cały proces zajmuje zaledwie kilka sekund.
Jakie są wymagania techniczne?
Do działania cyfrowej bramy dla LKW potrzebne są:
- Stałe łącze internetowe do komunikacji z chmurą i interfejsami
- Urządzenie dla kierowców do meldowania się – np. kiosk samoobsługowy przy bramie zakładu
Opcjonalnie można zintegrować dodatkowe komponenty, takie jak:
- Czytniki RFID do identyfikacji kierowców/pojazdów
- System rozpoznawania tablic rejestracyjnych (ANPR) do automatycznego otwierania bram
- Czujniki, szlabany, światła, które VISITOR FLOW może sterować bezpośrednio lub poprzez integrację z systemami kontroli dostępu
Wszystkie elementy są modułowe – możesz zacząć od podstaw i rozbudować system w zależności od potrzeb. Nie ma potrzeby realizowania dużych projektów IT.
Czy mogę zarządzać wieloma lokalizacjami z jednego miejsca?
Tak – dzięki chmurowej platformie możesz centralnie zarządzać dowolną liczbą bram, terminali i aplikacji dla kierowców z jednej konsoli.
Jak friendlyway spełnia wymagania bezpieczeństwa?
friendlyway VISITOR FLOW spełnia normy BSI i ISO, szyfruje wszystkie punkty końcowe danych i oferuje prawa dostępu oparte na rolach, automatyczne procesy alarmowe i awaryjne oraz spełnia wymagania ustawy o bezpieczeństwie KRITIS 3.0.
Czy rozwiązanie skaluje się do dużych flot i lokalizacji?
Oczywiście – architektura friendlyway jest poziomo skalowalna i obsługuje setki check-inów i otwarć bram na godzinę.
Z jakimi systemami ERP lub TMS można się zintegrować?
Platforma friendlyway oferuje standardowe API dla SAP, Oracle, Microsoft Dynamics oraz popularnych systemów TMS/WMS. Można też wdrożyć indywidualne konektory przez REST lub SOAP.
Jak kierowcy otrzymują informacje o procedurach?
Powiadomienia w aplikacji, SMS-y lub e-maile prowadzą kierowców krok po kroku przez proces wjazdu, informując o godzinach, numerach bram i wymaganiach.
Co się dzieje w przypadku braku połączenia lub awarii zasilania?
Platforma friendlyway przechodzi w tryb offline, zapisuje wszystkie operacje lokalnie i automatycznie synchronizuje je po przywróceniu połączenia. Funkcje awaryjne i opcje sterowania ręcznego zapewniają ciągłość działania.
Jak działa integracja istniejących systemów szlabanów?
Za pomocą standardowego modułu IO lub własnego interfejsu PLC można podłączyć istniejące szlabany, drzwi obrotowe lub sygnalizatory świetlne – zazwyczaj bez dodatkowego okablowania.
Jak zarządzacie danymi osobowymi kierowców i zleceń?
Wszystkie dane osobowe są szyfrowane, przetwarzane tylko zgodnie z celem i bezpiecznie usuwane zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi przechowywania danych.