friendlyway Counter 12
Atrakcyjny, kompaktowy i wszechstronny
Dzięki kompaktowej konstrukcji Counter 12 pasuje do każdej lady recepcyjnej – jako asystent zespołu lub do autonomicznego samodzielnego zameldowania.


Wysokiej jakości wzornictwo
Dzięki matowej czarnej powierzchni i bardzo kompaktowej konstrukcji, kiosk z tabletem friendlyway Counter 12 robi doskonałe wrażenie na każdej ladzie recepcyjnej

Wystarczy zameldować się za pomocą kodu QR
Odwiedzający mają wybór. Mogą wprowadzić numer PIN lub zeskanować kod QR. Skaner jest w pełni zintegrowany z obudową

Kamera 5 megapikseli w zestawie
Kamera o rozdzielczości 5 MP w modelu friendlyway Counter 12 może być używana do robienia zdjęć odwiedzającym, a także do połączeń wideo.

Również jako samodzielna odprawa
Możliwość montażu na ścianie pozwala na autonomiczne samodzielne zameldowanie, np. przed wejściem do biura.
Tutaj możesz zobaczyć
Counter 12 w AR!
Kliknij tutaj, aby wyświetlić w AR i zamówić
Wystarczy zeskanować kod QR za pomocą telefonu komórkowego
jako wsparcie dla zespołu recepcji przy ladzie
jako opcjonalne samodzielne zameldowanie dla zarejestrowanych odwiedzających, np. w przypadku dużej liczby odwiedzających
jako zainstalowany na stałe kiosk do autonomicznego samodzielnego zameldowania
do połączeń audio/wideo w recepcji
Aplikacje biznesowe
Nasi klienci używają Counter 12 z oprogramowaniem do zarządzania gośćmi friendlyway VISITOR FLOW:
Counter 12 Dane techniczne
Kolor sprzętu
- Kolor obudowy czarny
- Wyświetlacz 11,6” Full HD 300 cd/m²
- Wielodotykowy wyświetlacz PCAP
- Zintegrowany procesor PC i5, 16G RAM, 256G SSD
- Windows 11 Professional
- Skaner kodów QR
- Głośnik + mikrofon
- Kamera 5 megapikseli
- LAN + WLAN, 4 x USB
- Zewnętrzny zasilacz
- Uchwyt VESA 100×100
Budowa
- Tablet typu „wszystko w jednym
- Kamera i skaner QR zintegrowane z obudową
- Możliwość montażu na stojaku lub ścianie
Wymiary i waga
- Obudowa: 158 mm x 160 mm
- Wysokość: 430 mm
- Szerokość: 210 mm
- Waga: 5 kg
Skontaktuj się z nami
friendyway jest ekspertem w dziedzinie cyfryzacji w punkcie obsługi klienta. Wypełnij formularz, a jeden z naszych specjalistów wkrótce się z Tobą skontaktuje. Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie:

Często zadawane pytania
Jakie są typowe zastosowania tego kiosku?
Ten kiosk jest używany głównie do wspierania zespołu recepcji. Przykłady obejmują rejestrację gości lub połączenia audio/wideo.
Czy mogę zintegrować kiosk z moim rozwiązaniem dostępu?
Naszą platformę można łatwo zintegrować z operacyjnymi systemami dostępu, takimi jak bramki obrotowe, magnetyczne systemy dostępu, drzwi i systemy parkingowe.
Jakie treści mogę wyświetlać na kiosku?
Nasz zintegrowany system CMS pomaga szybko i łatwo tworzyć i publikować żądane treści. Oprócz klasycznych prezentacji, możliwe są również interaktywne scenariusze, menu usług lub filmy.
Jak długi jest czas dostawy i instalacji?
Dostawa kiosku Counter 12 odbywa się w ciągu 2-4 tygodni. Oprogramowanie jest preinstalowane i instalowane za pośrednictwem opartej na chmurze platformy friendlyway.
Dlaczego friendlyway?
Jeśli szukasz solidnego i niezawodnego rozwiązania z dostosowanym oprogramowaniem i serwisem, friendlyway jest właściwym miejscem dla Ciebie. friendlyway dostarczył ponad 25 000 urządzeń do 69 krajów. Nasze urządzenia są produkowane w Niemczech. Mamy ponad 25 lat doświadczenia w projektowaniu, produkcji i konserwacji i wykorzystujemy to doświadczenie dla Ciebie.